Сьогодні існує безліч сайтів, порталів, сторінок. При однакових інвестиціях в рекламу і при абсолютно рівних показниках відвідуваня сайту, глибин перегляду, цільової аудиторії, географії – тобто повної ідентичності – ресурси далеко не ідентично “продають”. Показник конверсії коливається від 0 до 80%. У чому ж справа?

У компанію FOX часто звертаються клієнти, які скаржаться на неефективну контекстну рекламу. Але починаючи робити аналіз ми розуміємо, що реклама налаштована вірно. Вся справа просто в сайті, або Лендінгу, на який веде реклама. Клієнт просто не отримує ту інформацію, за якою він прийшов – її або просто немає або вона так розташована, що потенційний клієнт її просто не бачить.

У даній статті ми зібрали найпоширеніші рекомендації. Дотримуючись їх, ви отримаєте для себе більш конверсійний ресурс. Ресурс, який буде продавати. Звичайно, це не означає, що виконавши всі рекомендації з нашої статті ви отримаєте “Лендінг, який 100% продає” (так як список нюансів великий), але ви уникнете найсерйозніших помилок.

  • Чітка мета. Будь-яка сторінка повинна створюватися для чогось конкретного і для кого-то конкретного. Розробка Лендінг-пейдж повинна починатися саме з цього. Ви повинні точно знати що має бути результатом взаємодії з вашею пропозицію – це покупка, дзвінок, заповнена заявка, замовлення послуги, просто зростання знання бренду. Ви повинні чітко знати хто буде купувати товар або замовляти послугу. У такому випадку ви зможете більш чітко донести інформацію до вашої цільової аудиторії.
  • Чітка пропозиція  з першого перегляду. У першому екрані у вас повинен бути логотип, який відразу “повідомить” клієнту хто ви. Рекламне повідомлення, позначення галузі діяльності, головна знижка, тощо. Потенційний клієнт, якщо шукає, наприклад декор для дому, повинен відразу розуміти, що він потрапив за адресою.
  • Конекшин. На сайті має бути кілька видів взаємодії з потенційним клієнтом щодо збору його даних. Форми “Зателефонувати вам”, “Зворотній зв’язок”, “Запит цін”, вказівки контактів для зв’язку. При цьому абсолютно не означає, що чим більше цих форм – тим краще. Ні! Форм взаємодії має бути стільки, скільки того вимагає контекст сторінки.
  • При цьому окремо слід зупиниться на контактах. Чим контактів для зв’язку більше – тим краще. Вказуйте всі існуючі номери операторів, давайте адресу розташування, розміщуйте карту. Чим даних більше, тим більше до вас довіри.
  • Фото. Розміщуйте фото реальних співробітників, реального товару.
  • Ціни. Надавате приклади цін.
  • Підтвердження довіри. Відгуки, сертифікати, приклади виконаних робіт, фото щасливих клієнтів з вашим товаром. Все це підкріпить довіру до вас. Чи стане для вас додатковим плюсом.

Рекомендуємо почитати – відгуки: як збирати і навіщо?

  • “Ловушки”. На сторінці повинні бути присутніми речі, які “зачеплять”. Знижки, подарунки, важлива інформація.
  • Адаптивність. Лендінг повинен зручно відкриватися на всіх пристроях і у всіх браузерах.
    Максимально включивши всі пункти рекомендацій до свого Лендінг-Пейдж, ви створите конверсійну сторінку, яка буде виконувати поставлені перед нею завдання.