Правильна кластеризация пошукових запитів

Одним із підготовчих етапів в SEO є збір семантичного ядра (ключових слів, за якими буде вестися робота в області просування вашому сайту). Після підбору цих слів їх кластерізіруют. Що таке кластеризація запитів? Як її проводити?

Кластеризація ключових запитів: що це?

Кластерізація – таким складним словом називають угруповання ключових слів за певними ознаками. Слова з’єднують в групи для просування. Слова об’єднують за змістом. Саме за змістом, а не по сторінках сайту.

Кластеризація допомагає вирішити ряд питань.

  1. Зрозуміти які запити потрібно просувати разом, на одну сторінку.
  2. Перетворити величезну кількість ключових слів з «каші» в зрозумілу і логічну структуру.
  3. Прив’язати групи запитів до існуючих сторінок на сайті.
  4. Виявити групи запитів під які немає сторінок на сайті, але слова можуть дати хороший трафік.

Як об’єднати слова в групи?

Слова можна об’єднувати вручну використовуючи гугл Таблиці або Excel, або ж можна скористатися програмами, наприклад Топвізор і Rush Analytics.

Практичний приклад

Маємо запити

  1. Купити вазу для квітів
  2. Ваза для квітів для підлоги
  3. Ваза настільна
  4. Настільна ваза недорого
  5. Ваза для квітів
  6. Замовити вазу
  7. Ваза настільна декоративна

Групуємо за класами

1. Ваза настільна

  • Ваза настільна
  • Настільна ваза недорого
  • Ваза настільна декоративна

2. Ваза для підлоги

  • Ваза для квітів для підлоги

3. Вази

  • Купити вазу для квітів
  • Ваза для квітів
  • Замовити вазу

Comments are closed.