Відгуки: як збирати і яка від них користь?

Відгуки, відгуки, відгуки … Корисні чи шкідливі, потрібні чи ні? Як багато суперечок ходить сьогодні навколо них. Але відгуки однозначно вам потрібні. Позитивні або негативні, вони граю важливу роль як для клієнта так і для вас.

У даній статті ми постараємося розкрити такі важливі питання як: «Навіщо?», «Для чого?» І «Як?» збирати відгуки від ваших клієнтів.

Головні причини збору відгуків

1. Відгуки допомагають продати

Дослідження показують: 

83,8% покупців товарів або користувачів послуг довіряють відгукам більше, ніж думці критика,
70% вашої потенційної аудиторії перед ухваленням рішення про покупку товару або замовленні послуги читають відгуки,
70% після прочитання позитивних відгуків приймають рішення про замовлення,
сторінка, яка має відгуки проглядається на 15% більше, ніж інші сторінки,
відгуки збільшують конверсію на 15%.

2. Відгуки допомагають поліпшити товар, сайт, сервіс

Відгуки клієнтів дають вам чітке розуміння, що їм сподобалося, а що ні. Ви знаєте ваші слабкі і сильні сторони. Ви можете працювати над поліпшенням себе. Знання ваших мінусів і думки ваших покупців – робить вас сильніше на ринку.

3. Відгуки піднімають ваш імідж в очах клієнта

Даючи можливість залишати відгуки до товару, статті, … ви даєте вашим клієнтам свободу слова. Ви даєте їм можливість висловити свою думку. Ви даєте їм гарантію бути почутими.

Клієнт розуміє що його думка важлива для вас і оточуючих.

4. Відгуки покращують вашу пошукову індексацію.

Якщо відгуки коректувати за допомогою спеціальної мікророзмітки (в цьому вам допоможе ваш веб-майстер), то вони будуть показані в пошуковій видачі. Рядок з відгуками має певний символ – зірочки, що робить ваш сніппет (блок з видачею в пошуку) більш привабливим для кліка.

Як зібрати відгуки?

1. Лист після покупки

Через кілька днів після отримання замовлення відправте клієнту лист з подякою про покупку і проханням поділитися своїми враженнями, тобто залишити відгук. У листі дайте підказку, що писати у відгуку, тому що багато клієнтів просто не розуміють про що вам розповісти.

2. Відгуки на сайті, сторінці товару або послуги

Дайте можливість клієнтам залишати відгуки до кожного конкретного товару або створіть окрему сторінку з відгуками на сайті (якщо сайт невеликий).

3. Відгуки в соціальних мережах

Якщо у вас є групи в соц. мережах створіть там окремі теми, які так і назвіть «Відгуки». Так само можна створювати періодично опитування в групі з проханням оцінити сервіс, рівень доставки.

4. Відгуки на сторонніх сайтах.

Сьогодні існує безліч порталів з відгуками. Проводьте систематично мониторинг згадок про вас в мережі.
 

Зворотній зв’язок

Після отримання відгуку обов’язково дайте зворотний зв’язок клієнта. Якщо відгук був позитивний – подякуйте, якщо негативний – постарайтеся вирішити проблему або роз’яснити чому так вийшло. Залишений без відповіді негативний відгук працює проти вас в 10 разів сильніше, ніж відгуки з відповіддю.

Comments are closed.