Визначаємо сезонність попиту в мережі Інтернет: Google Trends

Для того, щоб правильно будувати політику просування мало просто вірно розробити семантичне ядро, привести сайт в порядок по технічній частині. Потрібно ще враховувати сезонність. Адже якщо на старті SEO попитом користується одне, то це зовсім не означає, що через 6 місяців, коли сайт буде в ТОП – попит залишиться.

Як визначити сезонність?

Сьогодні це зробити не складно. Гугл пропонує нам чудовий ресурс Google Trends. Цей ресурс дозволяє нам визначити популярність того чи іншого запиту і його сезонну залежність.

Наприклад подивимося картину за запитом “меблі з ротангу”. Введемо дане слово в пошук, виберемо країну – “Україна” і рік.

Ми отримуємо якийсь графік відносних значень. Алгоритми Google вибирають найвищу точку на графіку за обраний період і приймають її за 100. Всі інші точки на графіку визначаються у відсотковому відношенні до максимуму.

Можна порівняти 2 слова, 3 і більше. Оцінити динаміку попиту за графіком.

Таким чином можна побачити сезонність попиту. Вибрати ключові слова, які будуть особливо популярні через 6 місяців і зробити на них акцент. Щоб ефект SEO був максимально ефективний.

Comments are closed.