Лід-форми в Facebook: інструкція створення

У даній статті ми крок за кроком розберемо як створити в соц. мережі Фейсбук свою лід-форму в рекламі.

  • Ads Manager – створіть нову рекламну кампанію. Виберіть «Ліди» – «Генерація лідів».

  • На наступному етапі потрібно вибрати сторінку, до якої буде прив’язана дана кампанія, і прийняти умови Facebook для використання цього типу реклами.

  • Після стандартного етапу націлювання аудиторії, плейсмент і бюджету – створити свою форму для збору лідов.

  • Перш за все – переключитися на вкладку «Налаштування» і вибрати потрібну мову, тому що за замовчуванням встановлена англійська. Вибираємо мову, дозволяємо або забороняємо перепост лід-форми і повертаємося до основної вкладки – «Контент».

  • Можливість вибору з двох типів форми: «Підвищення обсягу», або «Посилення наміру»

  • Перший тип форми – «Підвищення обсягу» – націлений на те, щоб максимально спростити форму і скоротити час її заповнення. І цей варіант дійсно заповнюють швидше і частіше. Але непоодинокі випадки, коли користувачі спеціально вводять несправжні імена і невалідність адреси електронної пошти, або їх в такому вигляді автоматом підставляє сам Facebook.
    Варіант «Посилення наміру» вводить додатковий екран перевірки введених контактних даних перед відправкою форми.
  • Найкраще заздалегідь підготувати користувача до збору контактних даних, докладніше ознайомивши його з деталями пропозиції ще до введення контактної інформації. Зробити це можна в наступному розділі – «Коротка інформація», який не є обов’язковим, але при цьому за замовчуванням включений.
    60 знаків на заголовок, один абзац на опис пропозиції, або ненумерований список з п’яти пунктів максимум, кожен – не більше 80 символів. Абзац тексту номінально не обмежений по довжині, але завжди варто звірятися з мобільним превью справа.

  • секція налаштувань – «Питання». За замовчуванням там активовані тільки два поля – повне ім’я та email, але є можливість додати додаткові поля з готового списку, або взагалі унікальні питання для користувачів.
    Facebook автоматом заповнює ті поля, які може. Наприклад, він підставить своє ім’я користувача, його email і телефон у відповідні поля в тому вигляді, в якому вони прописані в Facebook-профілі користувача. Саме тому потрібен екран перевірки, адже ім’я може бути несправжнім, а email – банально застарілим.
  • Чим сильніше натиск на користувача, тим менше заповнених форм ви отримаєте. Чим більше даних йому доведеться вводити, а потім перевіряти на фінальному екрані, тим більша ймовірність, що щось буде заповнено не так або просто навмання.
  • У секції «Політика конфіденційності» обов’язково потрібно дати посилання на угоду з користувачем і ввести назву цієї угоди.
    Якщо сайту немає – створити і розмістити угоду користувача окремим постом прямо на сторінці в Facebook і давати посилання на цей пост.
  • Фінальний блок налаштувань – «Екран« Дякуємо ».
    вказати конкретний спосіб і терміни зв’язку, щоб потенційний клієнт розумів, чого і коли чекати.

  • Cкачати – відразу дати посилання на скачування наприклад, відеоролика, книги, pdf-інструкції і так далі.
    варіант «Зателефонувати компанії» із зазначенням номера для зв’язку
    «Сайт» – передбачає посилання не тільки на сайт, але і взагалі на будь-який інтернет-ресурс, який може бути представлений веб-посиланням – сторінку або групу в соціальній мережі, телеграм-канал і так далі.

Comments are closed.