11
Січ

Логотип Зоосвіт – товари для животних

Клієнт м. Одеса Інтернет-магазин товарів для тварин, розплідник породистих собак і кішок Основні вимоги до логотипу по брифу: використовувати колірну гаму - бежевий і чорний логотип повинен містити простий шрифт логотип повинен включати назву, візуальну асоціацію з тваринами Що було зробленоАНАЛІЗ КОНКУРЕТНОГО СРЕДОВИЩА Були проаналізовані конкуренти - вивчені сайти, стилістика і позиціонування компаній. Тим самим ми чітко визначили моменти, які
Read more
18
Вер

Кейс: лендінг для системи “розумний будинок MimiSmart”

Клієнт mimismart.net Компанія «Розумний будинок MimiSmart» спеціалізується на установці, проектуванні і розробці інтелектуальних електронних систем і програмного забезпечення в області інтелектуальних систем управління будинком. У команді працюють високопрофесійні інженери, проектувальники, програмісти і монтажники, що дозволяє вирішувати будь-які, навіть найскладніші завдання. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ЛЕНДІНГУ ЗГІДНО БРИФУ: Галузь: системи управління Простий, зрозумілий Лендінг. Візуально привабливий. Колірна гамма темна - синя, чорна Лендинг
Read more
12
Бер

Кейс: розробка інтернет-магазину меблів і світла

Клієнт sts.ua Професійний наставник в комплектації ідеального інтер'єру. Компанія під торговою маркою STS працює з 2003 року. За цей час успішно виконала тисячі замовлень: банки, готелі, офіси, ресторани, заміські резиденції, особняки і квартири укомплектовані меблями, дверима, паркетом, сантехнікою, світильниками, текстилем, килимами і всілякими декоративними предметами для інтер'єрів у всіх існуючих стилях. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО САЙТУЗГІДНО БРИФУ: Зрозумілий і візуально привабливий
Read more
29
Січ

Кейс: як створювався логотип для київської компанії

Клієнт Проект, продаж, установка і сервіс обладнання для опалення, водопостачання, вентиляції і кондиціонування будинку. Клієнт заповнив бриф по розробці логотипа і вніс передоплату. Основні вимоги до логотипу згідно брифу: використовувати колірну гаму - червоний і сірий. логотип візуально повинен відображати суть діяльності компанії логотип повинен включати назву. Що було зробленоАНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА Були проаналізовані конкуренти - вивчені сайти, стилістика і
Read more
11
Січ

Айдентика для українського digital агентства

Клієнт м. Київ Hyperlead – маркетингова digital компанія нового покоління. Створює і успішно впроваджуємо digital стратегії в продажах, застосовуючи digital інструменти та впроваджуючи інноваційні зміни для бізнесу. Основні вимоги до логотипу по брифу: використовувати віддінки кольорів - будь-які сучасні та модні, окрім червоного. Логотип повинен розкривати зміст слів - хайп (гіпер, понад, екстра) Ліди (потенційні клієнти) - значущі лояльні компанії,
Read more