ЮЗАБІЛІТІ АУДИТ САЙТУ

Usability сайту – зручність роботи з сайтом для ваших клієнтів. Саме через проблеми з usability ви можете втрачати до 20% ваших клієнтів.

Маєте бажання вдосконалити ваш сайт?

Оцінка зручності використання сайту – це одне з важливих джерел поліпшення поведінкових факторів. Замовивши юзабіліті-аудит, ви отримаєте повний звіт по зручності використання сайту на всіх етапах взаємодії: від простого відвідування, до використання фільтрів і форми замовлення.
Юзабіліті аудит оцінює видиму частину сайту для клієнта.

В результаті юзабіліті аудиту сайту ви отримаєте відповіді на наступні питання:

В ході юзабіліті аудиту проводиться порівняння вашого сайту з сайтами-конкурентами.

Чи подобається ваш сайт клієнтам
Чи зручно для клієнта меню
Легкість орієнтації клієнта на сайті
Чи легко клієнтові орієнтуватися в каталозі продукції
Чи актуальна інформація на сайті, чи достатньо її
Чи достатньо інформації на сайті для ухвалення рішення про покупку або здійснення дзвінка
Чому клієнт йде з вашого сайту не зробивши звернення
Наскільки коректно виглядає ваш сайт на різних носіях (адаптація)
Оцінка працездатності основних точок дотику сайту з відвідувачем – форма зворотного зв’язку (зворотного дзвінка), форми замовлення, калькулятори, а також стабільність роботи хостингу
Сильні сторони сайту
Проблеми сайту
Чого не вистачає на вашому сайті для клієнта
Що є на сторінках ваших конкурентів і немає у вас
тощо

Коли потрібен usability аудит

Всім, хто зацікавлений в постійному поліпшенні показника конверсії і популярності проекту

Відсутність цільових дій

  • Мала кількість / відсутність замовлень за тиждень / місяць при наявності відвідувачів на сайті і трафіку.
  • Не реєструються, не заповнюють форму, не дзвонять і тощо

Погані показники сайту

  • Низький показник проведення часу 1 відвідувачем на сторінці.
  • Високий показник відмови.
  • Мала глибина переглядів сторінок сайту.

Перевірка сайту

  • Погіршення показників після редизайну сайту
  • Новий сайт
  • Перед запуском рекламної підтримки сайту (реклама в пошукових системах або соц. мережах)

Команда , яка працює над аудитом

маркетолог

веб-дизайнер

web-developer

web-аналітик

спеціаліст в галузі IT-технології

Чому важливо, щоб ваш сайт був зручним

Середня тривалість знаходження користувача на одній сторінці сайту складає всього 27 секунд.
При цьому до самого кінця сторінку прокручують лише деякі відвідувачі.
Менш ніж за півхвилини випадковому відвідувачу потрібно пояснити, де він знаходиться, чим цей ресурс відрізняється від інших і яку вигоду можна тут отримати. Якщо людина не встигне отримати цю інформацію за ті самі 27 секунд, він просто піде на інший сайт. Питаннями того, як залучити й утримати на сайті відвідувача, і займається юзабіліті.

клієнтів

виконаних аудитів

впроваджених рекомендацій

років роботи

Результат аудиту

Результат роботи – це документ, звіт в PDF зі скринами, прикладами, описом та рекомендаціями. Всі рекомендації так само збираються в окремий короткий чек-лист з розстановкою пріоритетності їх впровадження. Після аудиту ми забезпечуємо авторський нагляд і контроль за впровадженням правок. Або впроваджуємо рекомендації самі.

Ціни юзабіліті аудиту

Вартість послуги формується від обсягів роботи і необхідних термінів.

Лендінг – 5 днів – 1 580грн
Корпоративний сайт – 1 тиждень – 6 300грн
Сайт-каталог – 10 днів – 8 960грн
Інтернет-магазин – 2 тижні – 12 500грн

За підсумком юзабіліті-аудиту ви отримуєте якісні зміни на ресурсі, що покращують конверсію користувачів в клієнтів і підвищують дохід від сайту без збільшення витрат на маркетинг.

Як правило, після проведення юзабіліті-аудиту коефіцієнт конверсії збільшується з 0,8 до 2 відсотків і обсяг продажів подвоюється (навіть при незмінному маркетинговому бюджеті).

Інші послуги

Технічний аудит

перевірка налаштувань сайту

Пошуковий аудит

сайт очима пошукової системи