ЮЗАБІЛІТІ АУДИТ САЙТУ
Usability сайту – зручність роботи з сайтом для ваших клієнтів. Саме через проблеми з usability ви можете втрачати до 20% ваших клієнтів.
Оцінка зручності використання сайту – це одне з важливих джерел поліпшення поведінкових факторів. Замовивши юзабіліті-аудит, ви отримаєте повний звіт по зручності використання сайту на всіх етапах взаємодії: від простого відвідування, до використання фільтрів і форми замовлення.
Юзабіліті аудит оцінює видиму частину сайту для клієнта.
В результаті юзабіліті аудиту сайту ви отримаєте відповіді на наступні питання:
В ході юзабіліті аудиту проводиться порівняння вашого сайту з сайтами-конкурентами.
Коли потрібен usability аудит
Всім, хто зацікавлений в постійному поліпшенні показника конверсії і популярності проекту
Відсутність цільових дій
- Мала кількість / відсутність замовлень за тиждень / місяць при наявності відвідувачів на сайті і трафіку.
- Не реєструються, не заповнюють форму, не дзвонять і тощо
Погані показники сайту
- Низький показник проведення часу 1 відвідувачем на сторінці.
- Високий показник відмови.
- Мала глибина переглядів сторінок сайту.
Перевірка сайту
- Погіршення показників після редизайну сайту
- Новий сайт
- Перед запуском рекламної підтримки сайту (реклама в пошукових системах або соц. мережах)
Команда , яка працює над аудитом
маркетолог
веб-дизайнер
web-developer
web-аналітик
спеціаліст в галузі IT-технології
Чому важливо, щоб ваш сайт був зручним
Середня тривалість знаходження користувача на одній сторінці сайту складає всього 27 секунд.
При цьому до самого кінця сторінку прокручують лише деякі відвідувачі.
Менш ніж за півхвилини випадковому відвідувачу потрібно пояснити, де він знаходиться, чим цей ресурс відрізняється від інших і яку вигоду можна тут отримати. Якщо людина не встигне отримати цю інформацію за ті самі 27 секунд, він просто піде на інший сайт. Питаннями того, як залучити й утримати на сайті відвідувача, і займається юзабіліті.
клієнтів
виконаних аудитів
впроваджених рекомендацій
років роботи
“На основі проведеного аудиту вдалося суттево поліпшити сайт і збільшити прибуток компанії”
“Проведений аудит допоміг виявити і усунути причини поганої роботи сайту”
“Видно професіоналізм у всьому від підходу до проблеми до контролю впроваджень рекомендацій з аудиту”
Результат аудиту
Результат роботи – це документ, звіт в PDF зі скринами, прикладами, описом та рекомендаціями. Всі рекомендації так само збираються в окремий короткий чек-лист з розстановкою пріоритетності їх впровадження. Після аудиту ми забезпечуємо авторський нагляд і контроль за впровадженням правок. Або впроваджуємо рекомендації самі.
Ціни юзабіліті аудиту
Вартість послуги формується від обсягів роботи і необхідних термінів.
Лендінг – 5 днів – 1 580грн
Корпоративний сайт – 1 тиждень – 6 300грн
Сайт-каталог – 10 днів – 8 960грн
Інтернет-магазин – 2 тижні – 12 500грн
За підсумком юзабіліті-аудиту ви отримуєте якісні зміни на ресурсі, що покращують конверсію користувачів в клієнтів і підвищують дохід від сайту без збільшення витрат на маркетинг.