Клієнт
м. Київ
Hyperlead – маркетингова digital компанія нового покоління. Створює і успішно впроваджуємо digital стратегії в продажах, застосовуючи digital інструменти та впроваджуючи інноваційні зміни для бізнесу.
Основні вимоги до логотипу по брифу:
Що було виконано
Були проаналізовані конкуренти – вивчені сайти, стилістика і позиціонування компаній. Тим самим ми чітко визначаємо моменти, які потрібно використовувати в логотипі, а які ні. Як виділиться і бути унікальними.
У логотипі витриманий стиль мінімалізму. Розроблено унікальний шрифт. Виділена буква Е – що пов’язує логотип з ел. комерцією. Закладено сімвлізм руху і прагнення до мети за допомогою розміщення стрілки в самому написанні.
Розроблена іконка для мобільних додатків. Фірмовий стиль
Над логотипом працювали 3 дизайнера. На перший перегляд клієнту були запропоновані 12 концептуальних рішень з варіаціями дизайну, шрифтів, візуальних елементів. Нижче наведені лише деякі варіанти
Після затверждення напрямку – строгий логотип, розробки унікального шрифту був пошук колірної гами. Клієнт тільки виходив на ринок і побажань або прив’язки до кольору не мав. Було чітке побажання не використовувати червоний колір. Для клієнта була запропонована розкладка кольорової гами.

Далі відбувався пошук концепції іконок – запропоновано більше 15 концепцій і 6 варіацій обраної концепції.
Розробка макета візитки, фірмового бланка, електронного підпису. Формування розкладки по колірній палітрі.

FOX – команда професіоналів, яка точно знає що вам потрібно, щоб бути лідером
100+
задоволених клієнтів
150+
створених логотипів
1300+
запущених рекламних кампаній
10+
досвіду роботи